گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

زندگی کو!

بد چقدر تنها و عصبی هستم خیلی

 اصلا حوصله هیچی و ندارم کم طاقت عصبی بد اخلاق و ....

خسته شدم از این زندگی سگی هر روز یه مشکل مسخره یه دغدغه یه بدبختی انقدر مشکل زیاد شده که زندگی تو ش گم شده شایدم من معنی زندگی رو نمی یفهمم و شامل اون حکایت می شم «که طرف  می ره جنگل به رفیقش می گه این درختها نمیگذارند من جنگل و ببینم »نمی دونم کاش یه سر و سامانی بگیره این مسخره بازی ها و زودتر مسیر پیدا کنم تو راه که داشتم می اومدم با خودم این شعر رو زمزمه می کردم که «کفاره شراب خوری های بی حساب  هوشیار در میانه مستان نشستن است» بعد گفتم کدام شراب خوری نمیدونم شایدم خوردم خودم یادم نمی اد اما  می دونم این سربالایی هم تموم میشه فقط سوالم اینجاست مدت این بیشتر یا صبر من یا عمر من ؟؟

الکی دستم رو کیبرد  رو حرفها می چرخه و هر چی تو ذهنم می گذره تایپ می کنه این روزها استرس زیادی دارم به خاطر همه چیز خوشبحال .....

خسته ام همین خیلی وقته خیلی

نظرات 6 + ارسال نظر
آدمک باران شنبه 7 مهر 1386 ساعت 23:45 http://adamakebaran.blogsky.com

تا من به تو سر نزنم که تو اونورا نمیای...
همه اش هم نشستی ببینی ما از کسی خوشمون میاد یا نه!
چی مبارکه؟! دلت خوشه ها!!!

ای بابا غرغرو ببین من حالم چقدر از تو بدتره اما هیچ غری هم نمی زنم!!!
اصلا می دونی من چند وقته رو به موتم اما به روی خودم و بقیه نمیارم!!!

بالاخره این روزا هم تموم می شه.
مطمئن باش صبر ما بیشتره.

راستی منم پاییز را هم بخاطر زیباییهاش دوست دارم هم چون فصل عاشق شدنم بوده.
پاییزت مبارک. همیشه عاشق باشی.

ریحانه یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 13:26 http://www.parakandehnegar.blogfa.com/

سلام امیدوارم مشکلت زودتر حل بشه هر چی هست
اما این دنیا همش همینه بدیهاش بیشتر از خوبیهاش شده نمی شه کاریش کرد!!!!!!

پس من اشتباه نکردم این درختها نمی گذازن من خوشبختی و ببینم

حمیدرضا طهماسبی یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 15:16 http://hrtp.blogfa.com

امیر جون چی شده
چرا اینجوری نوشتی جیگر
آدم دلش کباب میشه........۱۰ روز دیگه رو بچسب که میریم صفا
بی خیال این حرفها باش ...
.فکر کنم وقت شوهر کردنت شده......
راستی ممنون از سر زدنت...بازم پیش ما بیا

آخ گفتی کاش زودتر بریم
مخلصیم

نگین بهکام یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 18:04 http://neginbehkam.blogfa.com

سلام . بابا رییس چی شده

آشنا سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 10:24

در مورد برزخی های ۱ ،‌ همه ما گاهی در انتقاد از رفتار دیگران ،‌ خودمون هم گرفتار همون دست رفتارها و حرف های غیرمنصفانه ای می شیم که نسبت بهشون معترضیم ... خدا به همه ما کمک کنه همیشه با دید باز و منصف به مسائل نگاه کنیم .

نه قبول ندارم آدمها در عین حال که رفتارهای شبیه هم دارند
عقایدشون متفاوته
پس رفتارهاشون فرق می کنه

علی یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 21:09 http://www.p30jook.blogfa.com

سلام وبلاک خوبی داری من از بیشتر جاها استفاده کردم از همه بهتر بیسکویت مادر بود
به من سر بزن یادت نره راستی یه وبلاک دیگه هم دارم که درامد زایی داره خوب
www.20202020.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد