گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

بیانیه

تکذیب می کنم  

من هر چیزی که هست را تکذیب می کنم  

از زندگی گرقته تا خوشحالی  

از غم تا قصه  

هیچ چیزی وجود نداره  

حتی شنیدن دیدن حرف زدن و حس های پنجگانه را با حس ششم تکذیب می کنم   

وسلام

بازگشت از حاشیه

سلام اول بابت این همه تاخیر واقعا معذرت می خواهم   

 ۲همه این اتفاق های خوب مثل عید فطر و .. بهتون تبریک می گم  

۳ بابت این همه حاشیه که ابن چند وقت پیش اومده نمی دونم چی بگم  

۴ هیچی نمی گم اما شاید تو چند روز آینده به همه این شایعات پاسخ دادم 

 ۵ شاید به بخشی اش پاسخ دادم 

۶ اما در مورد اون کامنت هایی که تو بلاگ یکی از دوستان بود به همین بسنده می کنم که من فقط با اسم خودم  نظر می دهم  نا به اسم ماه نه  خورشید .