گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

رفعه کتی

حرف برا گفتن زیاد اما هر حرفی را هر وقتی نمیشه گفت

تنها می خواهم چند تا تک جمله بگم  همین

*به  هر سازی نباید رقصید

*حفظ قول  برای تغییر شرایط وگرنه تو شرایط عادی همه به گفته هاشون عمل می کنند

 *با قضا  و قدر نمیشه جنگید

*به اینکه خدا همیشه حواسش به ما هست ایمان دارم

 *واینکه اونقدر رحمان ورحیم هست که بازیگوشی های ما را لحاظ نکنه

*و در آخر اینکه این بار برعکس ۲ پست قبلی(بیانیه) که بنا به دلایلی تکذیب کردم این بار با خوشحالی تایید  می کنم

بله درسته شایعه هم نیست


پی نوشت*

دیروز یه سر به نمایشگاه مطبوعات زدم

میشه اسمش و گذاشت جایی برای لرزیدن

جای برخی غرفه ها خالی بود و  استقبال هنوز چشمگیر نبود

شاید فردا که بیشتر چرخیدم یه پست مفصل در این باره بنویسم


تولدش مبارک

۴ -۵ سال پیش یه گروه تو روزنامه ابرار اقتصادی کار می کردیم که همه متولد ماه آبان بودیم  

از اول آبان با تولد ماریه شروع میشد تا دهم 

امروز اول آبان  اما ماریه بین ما نیست   تا تولدش و تبریک بگم 

بعضی وقت ها آدم ها زود تر از اینکه ما فکرش و کنیم از پیش ما میرند ....  

همیشه این جمله  وقتی داشتم از ابرار می رفتم یادمه  که وقتی دیدم چشماش قرمز ه و داره گریه میکنه گفتم  : نمیرم که بمیرم  

باز همدیگر و می بینیم 

 تولدت مبارک ماریه 

روحش شاد