گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

به کارت های کیفم یکی اضافه شد

سلام

 به قول فرمانده پشتیبانی

نامبرده ستوان دوم وظیفه امیر آشتیانی عراقی جمعی بتاجا از تاریخ

 ۸۶/۶/۱ از آن یگان منفک و آزاد می باشد.

 

 

 

بله درست فهمیدید ۲۰ماه خدمت مقدس سربازی  به پایان رسد و من به همراه

 همه دوستام به خصوص پدر ،مادر ،خانواده، دوستان ، آشنایان ، بستگان و

 وابستگان و... کارت پایان خدمت می گیرند البته فقط به نام من صادر میشه اما

 همه کمکم کرن تا این مرحله زندگی رو پشت سر یگذارم به قول بچه ها stage

compelet   حال میرم مرحله بعد و همین جا از  همه کسانی که مرا در این

 بخش ار لحاظ روحی، مالی،کاری ،کلامی و.... حمایت کردن سپاسگذارم.

 ببنید من تا حالا  چند مرحله را کامل کردم

۱ کودکی

۲دبستان ،راهنمایی و دبیرستان

۳ دانشگاه

۴ خدمت مقدس سربازی

حالا نوبت کار ، تحصیلات تکمیلی و تشکیل خانواده است

یعنی ۵و۶و۷

البته من با ۵ چند سالی هست دست و پنجه نرم می کنم.

اما نه خیلی حرفه ای

بالاخره تموم شد راستی اینم شیرینیش

 

 

دیگه بعدا شیرینی نخواهید

اما می دونی  هر چی میری بالاتر مثل بازی های کامپیوتری سخت تر میشه

حالا برای رفع کتی یه کارکی پیدا کردم اما رد کردن مرحله ۷ خیلی سخته 

 چون همون مرحله خودش ۷ خان رستمه

تازه خیلی از آدمهایی که تو مراحل قبل کمکت کردن اینجا خودشون

 یه خان میشن

خدا به داد برسه  به قول چارلی چاپلین

من الان  در فاصله بین دو بد بختیم پس  خوشبختم

همین دم خوشبختی را در یاب  و غنیمت دان تا بعد

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 19:43 http://www.tehran-shahr.blogspot.com/

سلام. تبریک می گم. هم نیمه شعبان را و هم تموم شدن سربازی را!امیدوارم تو مراحل دیگه هم موفق باشی.

نرگس چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 22:48 http://nniki.persianblog.ir/

بابا منفک ..... آزاد ........
مبارکه ...........
لااقل شیرینی تر میدادی خسیس...... !

احسان پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 07:48

من یکی که میدونم تو چه خدمتی کردی خدمت که نکردی همشو پیچوندی
گند هر چی خدمت رو در اوردی
تنبل

مهدی دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 12:10

این شیرینی قبول نیست زحمت بکش اومدی اینجا با شیرینی تر بیا
البته از شما خبرنگارا همین شیرینی رو هم گرفتن غنیمته

حمیدرضا طهماسبی پور دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 16:20 http://hrt.persisnblog.ir

هر چند دیره اما تبریکککککککککککککککککککککک
بی مرام ترسیدی
حضوری اعلام کنی
من شیرینی نمی خوام........بازم مبارک مبارک
ایشالا عروسیت رفیق

مدیرمرکز چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 18:51 http://timarestan.blogsky.com/

سلام
هر چند دیره اما مبارکه
التماس دعا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد