گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

باختیم!!!!!!!!!!

سلام

نمیدونم حالم خوبه یا بد

 الان تازه رسیدم خونه

اونم بعد از کلی علافی تو استادیوم آخرشم باختیم سر۳دقیقه

الان حوصله نوشتن ندارم اصلا

اما کلی چیزه که باید در رابطه با این بازی و کلا ورزش ایران و فوتبالش و امکانتش بنویسم

از مسائل اقتصادی تا فرهنگی و.....

حیف این ۱۰۰ هزار نفر!!

پی نوشت:۱

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی کشور با نتیجه 4 بر 1 به سود تیم سپاهان خاتمه یافت.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهندس کامپیوتر جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 23:34

این تیمتون هم آخرش تیم نمیشه بابا.

امان امان
چی بگم

آدمک باران شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 11:34 http://adamakebaran.blogsky.com

خوشمان آمد که باختیت.
هر چند من طرفدار هیچ تیمی نیستم اما خوشم میاد اصفهانی ها پرسپولیس را ضایع کردند ؛)

سلام به هر حال حس شما ست و قابل احترام اما من ناراحت شدم
امید وارم شما به عربها نبازید چون من خوشم نمی آید

امیر شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 14:54 http://ayenehafkar.persianblog.com

سلام.داش امیر.از فوتبال نگو که دلم خونه....
اما فدای سرت.حاجی ببینیمت نامرد

ما در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد