گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

یا اینکه....

سلام

نمیدونم صبح که اودم سر کار همش دلم می خواست یه چیز بنویسم

همه اش یه حس درونی بهم میگفت بنویس

اما نمی دونستم از کجا و از چی بنویسم

از اینکه دوباره ظرف  بی حوصلگی لبریز شده و ظرفیت شو ندارم

یا از اینکه نمی دونم  چمه

یا اینکه می دونم و نمی تونم بگم

یا از اینکه این روزها چقدر احساس.....می کنم یا ........

نه اصلا بیخیال شدم

به دو سه تا تک بیت و که همش زمزمه می کنم و  می نویسم  و میرم  تا بعد

                                             ****

کفاره شراب خوری های بی حساب    هوشیار در میانه مستان نشستن است

                                            ****

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی          رفتی بروم ای همه آتش سزای تو ست

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 12:22 http://nasimmosafer.blogfa.com/

نمی دانم بی من روزهایت را چگونه سر می کنی
اما
بعد رفتن تو
خورشید من هیچگاه طلوع نکرد
اصلا از روزی که رفتی
همه چیزمو با خودت بردی
دیگه حتی نوشتن هم غمم رو سبک نمی کنه
و هیچ واژه ای برای پیدا شدن نیست
گل ها روزهاست که لبخند نزده اند
و هیچ پنجره ای
رو به نور باز نشده
و قلم که مثل قلبم
مرده است
سکوت جایز ترین حرف دنیاست
حنجره تنها به کار فروخوردن بغض می آید
و گوش ها به کار شنیدن هق هق گریه هایم
چشم هایم به استقبال پائیز رفته اند
و نفس کشیدن
بی اجازه ترین و گستاخانه ترین کار دنیا شده است
به گمانم انتظار
دیگر تنها واژه وجودم است
و خود را ضرب همه بودنم می کند
رویاهایم را گذاشته ام زیر رادیکال رفتنت
و همه کتاب های فلسفه را
برای خواندن از قفسه بیرون کشیده ام
تو آخر چه می دانی
چه دردیست اگر
منحنی تقاضا شیب نزولی بگیرد
وقتی کالا ارزان می شود
و حالا که انسان ارزان ترین کالاست
چرا تقاضایی برایش نیست
...
پاورقی جدی نگیرید

نجمه دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 18:40

اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره ها خط میزنم

از دل تنگ تموم ادما از شب و روز خدا خط میزنم

اگه دستم برسه به اسمون با ستارهها قیامت میکنم

نمیزارم کسی عاشق نباشه ماهو بین همه قسمت میکنم

....

نرگس دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 22:49 http://nniki.persianblog.ir

ای بابا.توام که داری میزنی تو مایه های بهزاد! آخه چی شده نی نی؟ دفعه قبل که داشتی های های گریه می کردی.این دفعه هم که باز دلتنگی!:( اصلا بگو کی اذیتت کرده با بروبچ بریم حالشو بگیریم!
امیدوارم پست بعدیت شاد باشه!

الهام حدادی سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 13:00 http://rooznamenegaram.blogfa.com

چی شده امیرجان!
هوای پاییز بهمت ریخته داداش؟
میدونم چی می گی چون خودم هم تقریبا این روزها یه جوری ام.
آدرس اون وبلاگم رو می دم
www.analyly.blogfa.com
راستی تو همین وبلاگم هم به روزم یه سری بیا یشم

سارا چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 16:29

می بینم که ترک شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره اومدی/رفتی؟
نیومدی /می ایی؟
یا کفشا رو از اول نپوشیده بودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)
:-)
:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد