گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

شهادت مولا

به خدای کعبه که رستگار شدم

 

همین یه جمله رو میگم و التماس دعا

کاش اگر نمیتونیم علی وار زندگی کنیم ،سعی کنیم اینجوری بشیم نه بهش تظاهر کنیم

*****

پی نوشت:امسال ماه رمضون بودیم اما نمیدونم تا سال دیگه هم هستیم .

اگر هستیم همه عزیزامون هستند؟

خیلی ها پارسال بودن و امسال جاشون خالیه و سال دیگه هم همینطور شاید نوبت منم برسه

کی چه میدونه اگر نبودم جای من دعا کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا خانم چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 16:29 http://biriaaa.blogsky.com

سلام
من هر از گاهی میام و میخونمتون
خیلی مطلب دارین
وای.......
نمیدونستم کارخونه ویتانا بسته شده
البته با این وضع مملکت داری یکی بعد از دیگری دارن همه جا رو تعطیل میکنن
داریم به جائی میرسیم که بهش میگن وابستگی شدید
مصرف کننده
نمیدونم
گویا به خاطر همین چیزا ۳۰ میلیون ایرانی ۳۰ سال پیش گند کشیدن به تاریخمون
حالا کجائیم..........
نقطه سر خط

طرفدار استقلال چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 22:20

بابا معنویت! بابا ایمان! ای ول...
حالت چطوره؟

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم. گفتم یه سری بزنم تا حالتو بپرسم.

سعید پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 07:37 http://www.eslamibidgoli.ir

ده ا معذرت خواهی بهت بدهکارم. باور کن تو این ۲ روز مونده به رفتنم دارم دیوونه میشن. خیلی چاکرم.

ما مخلصیم
ای بابا گفتم میای میبینیمت
این حرف ها چیه؟

رضا جمعه 13 مهر 1386 ساعت 04:51 http://hoof.bogsky.com

سلام دوست عزیز
با ی پست جدید منتظر حضور سبزت تو کلبه ساده خودم هستم.

رضا جمعه 13 مهر 1386 ساعت 05:42 http://hoof.bogsky.com

سلام امیر جون
راستش نمی دونم چی بگم نظر هر کسی محترمه. تو از آهنگ وبلاگم خوشت نمی آد ولی خیلی بهم می گن آهنگ قشنگیه کار یکی از بهترین آهنگ ساز هاست ولی بازم می گم نظرت محترمه شما لطف کن هر وقت بهم افتخار می دی میای پیشم بلندگو هات رو خاموش کن به هر حال ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد