گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

پایان بورس فلزات

 نخستین جلسه هیأت مدیره تصویب شد


 
306231.jpg
فعالیت بورس فلزات از ابتداى شهریور پایان یافته و تمام وظایف آن به شرکت بورس کالاى ایران منتقل مى شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت بورس کالاى ایران با بیان مطلب فوق گفت: براساس قانون بازار اوراق بهادار مصوب سال ۸۴ بورس فلزات و کشاورزى ادغام و فعالیت هاى آنها به شرکت بورس کالا منتقل مى شود.
حسین ملاحسین آقا، رئیس هیأت مدیره شرکت بورس کالا در گفت وگو باخبرنگار «ایران» گفت: هیأت مدیره در تلاش است تا سیستمى را پیاده کند که بستر مناسب براى جذب سرمایه گذاران و فعالان بازار در این بورس فراهم شوند ضمن این که هیأت مدیره براى فعال سازى بخش کشاورزى و حضور فعال تر این گروه در این بازار تأکید فراوان دارد.
وى افزود: در این جلسه آیین نامه ها و دستورالعمل هاى موردنیاز شرکت براى فعالیت بررسى شد و به زودى برنامه و استراتژى بلندمدت شرکت تدوین خواهد شد.در ادامه رئیس هیأت مدیره شرکت بورس از به پایان رسیدن فعالیت بورس فلزات تا آخر مرداد خبر داد: و افزود از ابتداى شهریور امسال تمام فعالیت هاى بورس فلزات به شرکت منتقل مى شود و به زودى مسائل و مشکلات بورس کشاورزى در هیأت مدیره مورد بررسى بیشترى قرار مى گیرد و زمان انتقال فعالیت هاى آن به شرکت بورس کالا اعلام خواهد شد. وى افزود: البته در تمام این نقل وانتقالات در فعالیت هاى جارى این بورس خللى ایجاد نمى شود و کماکان به فعالیت هاى خود ادامه مى دهد رئیس هیأت مدیره شرکت بورس درباره مشکلات پیش آمده بین بورس کشاورزى و سازمان تعاون روستایى گفت: این مسأله را آقاى هاشمیان به عنوان مدیرعامل شرکت پیگیرى خواهند کرد که این انتقال انجام شود امکان استفاده از این ساختمان کماکان وجود داشته باشد. ضمن این که امیدواریم مسئولان سازمان تعاونى روستایى هم همکارى لازم را با شرکت بورس کالا داشته باشند.
ملاحسین آقا تصریح کرد: شرکت درنظر دارد امکانات را به گونه اى فراهم آورد که مسأله مکان و مسافت در بورس کالا حل شود و با استفاده از ابزارهاى الکترونیک توسعه پیدا کند حتى به موبایل تریدینگ برسد، اما احتمالاً براى محصولات کشاورزى باتوجه به گستردگى فیزیکى تسهیلات ویژه اى براى فعالان این بخش درنظر مى گیریم تا بتوانیم از تمام پتانسیل این بخش استفاده کنیم.
وى، در خصوص تأثیر بورس کالایى در آینده گفت: انتقال فعالیت هاى معاملاتى از ساختار سنتى به رقابتى کار ساده اى نیست و باید مرحله به مرحله و بر اساس قوانین و مقررات انجام شود.
306234.jpg
وى ادامه داد: با ایجاد شرکت بورس کالایى در نظر داریم امکان دسترسى یکسان اطلاعات و معاملات را فراهم کنیم تا منافع ۳ گروه اصل تولید کننده، مصرف کننده و معامله گر تأمین شود و توسعه متوازن بورس کالایى نیازمند کمک همه نهادها و سازمان ها است.رئیس هیأت مدیره بورس کالا در رابطه با تکلیف کارکنان بورس هاى فلزات و کشاورزى ابراز داشت: کارکنان این ۲ بورس در مراحل تسویه حساب قرار دارند و شرکت بورس کالایى با توجه به جدید التأسیس بودن آن، اقدام به جذب نیرو خواهد
چاپ شده در ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد