گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق
گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

گفته ها و نگفته های امیر آشتیانی

مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق *** گرت مدام میسر شود زهی توفیق

دوباره سلام

 سلام

بی مقدمه باید بگم که .blogsky برای من یک چیز دیگه است آخه آقای مهندس  چنگیزی که الان مدیر عامل این سایته از همکلاسی های دبیرستانم و دانشگاه با هم یه جا بودیم.

قبلا هم من تو این سایت یه صفحه داشتم که الان نمی دونم چی شده شاید دباره برگردونمش و توش بنویسم شایذ هم  نه این وبسازم .البته امکان هم داره این یکی هم به مسیر قبلیه بره.

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد